Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Artist Member SAIFMale/United Arab Emirates Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 31 Deviations 58 Comments 2,047 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Watchers

No watchers yet.

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!

deviantID

SaifPsycho666
SAIF
Artist | Digital Art
United Arab Emirates
It is meh o.o

Current Residence: my house :D
deviantWEAR sizing preference: dunno?
Print preference: umm the good kind
Favourite genre of music: Metal xD
Favourite photographer: hugh hefner :P
Favourite style of art: the fun kind
Operating System: windows
MP3 player of choice: uhh i use my mobile most of the time
Wallpaper of choice: happy tree friends wall paper
Skin of choice: the one im wearing
Favourite cartoon character: Flippy
Personal Quote: "no you.."
Interests
Yeah Whao im updating this journal thing after so long i almost forgot how to :P welll long time , yeah i know i havent been uploading much but that dont mean i aint designing , most of my work goes up on facebook now days , mainly cause its easier for my friends and family to access so yeah as for up coming creations , im slow on the graphic world , ive kinda shifted to a more cartoon style of paper drawings , and also ive attempted and succeeded at manga/anime drawing so yaaay! :D anywho , ill update this regularly if i get the chance/time

until next time
'Nuff said.
  • Listening to: Tool
  • Drinking: Water atm :D

AdCast - Ads from the Community

Comments


:iconcreyne:
creyne Featured By Owner May 27, 2009
thx for the fav
Reply
:iconyunie13:
Yunie13 Featured By Owner May 26, 2009
Cool work! :wow:
Reply
:iconthoadthetoad:
Thoadthetoad Featured By Owner May 25, 2009
Woah dude, just woah!
Reply
Add a Comment: